Sweet Followers

Red Bow Tie

Tuesday, 26 November 2013

Monday Couple (RunningMan)

Assalamu'alaikum semua
selamat petang.. *petang yang membosankan


sebab takdak apa yang nak buat kat opis petang-petang macam nie,keja pon tarakk,siap boleh p layan RunningMan lagi,hoho*dah save dalam pendrive siap-siap ..Tetiba pulak rasa nak hupdates pasal pasangan yang shuweet muweet dalam Running Man,sapa lagi kan kalau bukan 'MONDAY COUPLES'.
First time tengok akibat terpengaruh dengan adik-adik aku la,tengah-tengah malam boleh dok bergelak sakan tengok cerita tu sampai menganggu tidoq aku..Last-last aku pon tumpang sekaki,haha.. :P Bila tengok 'Song Ji-hyo' dalam games show tu,memang 'salute' gila la kat dia,keberanian dia tu luar biasa.Aku pon tak seberani dia,haha :D dan....Ji-hyo tersangatlah comellll...aum ^_^
SONG JI-HYO



KANG GARY


episod yang  Ji-hyo di'kiss' oleh Kang Gary tu la buatkan aku minat dengan depa..rasa macam sweet2 gitu.selalu harap depa digandingkan berdua,wahh gituu...




Apa-apa pon 'Monday Couple' the best!! *semangat ja lebih :P aku akan terus layan Running Man untuk tengok depa ja,hoho.. :D


Oke daaa.. ^_^

Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

No comments:

Post a Comment

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...