Sweet Followers

Red Bow Tie

Sunday, 14 July 2013

Rindu Budak Gemokk :P

Assalamu'alaikum peeps..
di malam hari yang tengah hujan nie,syok lagi kalau kita melayan perasaan sat,acececehhh..So entry pon kena la jiwang-jiwang,baru syyyuuurrrr... :P
*sambil dengar lagu KEHILANGAN-FIRMAN
teringat pulak kat budak gemok sorang tu,jauh kat seberang pulau nuhhh..nak pi,tak mampu nak berenang..kehkekehkeh..haiiyyaaa,rindunya kat dia.dah la bulan puasa nie,lagi la sedih sebab tak dapat puasa sama-sama macam tahun-tahun lepas.


Bila ditolak ditambah dibahagi didarab semua,dah nak dekat 9 bulan dia tinggalkan Penang.satnya masa berlalu kan..dan last jumpa dia 5 bulan yang lepas,ouuuchhh lamanya!!! macam mana nie,macam mana???ahaksss...
takpala,tetap sabar menanti..in sha Allah dia akan balik dalam masa yang terdekat nie.YEAAAYYY!doakan yang baek-baek ja untuk dia heyy,untuk dia..=_^
Cepat-cepat balek eh budak gemok!!hahahaha..dia baru hantar gambar dia yang terbaru yang menunujukkan dia memang gemok sekarang..kehkehkeh *takpa saya terima awk seadanya..ahaksss



*gemokkss kan sayang saya.. :P

tapi kan tapi kan..perlu ka dia hantar gambar kekasih baru dia sekali?? *jeles keyh jeles!
nak tengok??cer scroll down..
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
v
v
v
v
ha nie dia....

tak dinafikan memang cantik- feeling annoyed *ahaksss rasa macam nak kena penampaq dah
okey la sebelum dok merapu merapan better aku ciaaawww dulu..selamat malam semua!

p/s really-really mishhyouuu budak gemok!

Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

No comments:

Post a Comment

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...