Sweet Followers

Red Bow Tie

Sunday, 2 December 2012

SUPERHERO-SUPERHERO saya!!

hye semua..ok,entry kali nie aku nak tujukan buat superhero-superhero aku yang paling aku sayangi..Dalam dunia nie aku ada 3 orang ja superhero yang selalu ada dengan aku,yang mampu jaga dan sayang aku DAN aku pun sayang depa jugak-jugak!! ^^,
Ok la,aku nak memperkenalkan superhero aku yang pertama yang terletak dalam carta hati aku yang paling tinggi (tuddiiia aihh) ialah abah aku yang tercinta. :) nak tengok ni haaa :::::::::::::::::::::> SCROLL DOWN
:
:
:
:
:
V
di carta PERTAMA..HEHE
ha,dah tengok kan?hensem dakk??HEHE..ok,la kalau hampa semua nak tau aku sayaaannnggg abah aku sangat-sangat.Kalau nak dibandingkan dengan ibu,aku lebih rapat dengan abah sebenarnya.taktau la sebab apa.abah memang abah terbaik kat dunia,walaupun abah tak limpahkan aku dengan kemewahan harta benda ,aku tak kesah sebab aku dah rasa mewah dengan kasih sayang abah yang tak ternilai.Ramai orang cakap aku mirip muka abah,betul la kot sebab perangai aku banyak ikut perangan abah jugak.hehe I LOVE U ABAH :)
Next,kita pi ke superhero aku yang kedua.sapa2?ha,bukan boypren aku na..(takmau takmau takmau) dia adalah.............satu-satunya adik lelaki yang aku ada.Walaupun aku suka gaduh2 ala2 manja dengan budak nie,tak dinafikan kami memang rapat dan banyak persamaan terutamanya perangai yang ikut perangai abah tu..hehe
superhero di tempat KEDUA..:p
Dia nie suka menyakitkan hati aku tapi aku TETAP sayang BUDAK GEMUK nie..(jangan marah na..) sapa-sapa rasa nak jadi adik ipaq aku,mai2 ambik borang kat aku.HAHA
......DAN yang terakhir sekali,nie laa superhero aku yang ketiga >>> baru boypren cheq..HAHA 
superhero aku no 3..HEHE
sory laa Mr Boyfie sebab kedudukan anda jatuh no 3..hehe jangan sentap na..ha!!kalau kat atas tadi tu BUDAK GEMUK,hat nie pulak BUDAK MUNCED dan yang nie takdak borang untuk diisi na,harap maklum..:P sayang Mr Boyfie..huhu
setakat nie jea la kisah superhero-superhero aku.aku tak perlukan SUPERMAN,BATMAN ataupun SPIDERMAN untuk menjaga dan berada bersama aku,cukup la hanya mereka bertiga.:)
*Sapa pulak superhero hampa??

Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

No comments:

Post a Comment

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...