Sweet Followers

Red Bow Tie

Sunday, 16 December 2012

♥ Happy Anniversary yang ke-23 ♥


Dah genap dah hari 23 tahun anniversary ibu dah abah.16 DISEMBER adalah tarikh yang bermakna dalam hidup ibu,abah dan kami adik beradik.Kat sini aku nak ucapkan ....................

╔═══════════════  ═══════════════╗
 HAPPY ANNIVERSARY ABAH & IBU  
 Thank you, for being a Great Parents in the world 
╚═══════════════  ═══════════════╝


Semoga abah dan ibu akan terus berbahagia di dunia dan akhirat,insyaALLAH.amin..walaupun anniversary abah dan ibu kali nie kita satu family tak dapat sambut sama-sama tapi aku akan terus kirimkan doa serta peluk cium dari jauh.

Sedih tu memang la sedih sebab setiap tahun kami adik beradik akan wish kat abah dan ibu genap pukul 12 malam 16 Disember dan akan bagi hadiah serta peluk cium untuk ibu abah tapi tahun nie aku sorang ja yang tak dapat buat macam tu sebab berada jauh dari depa. :( 

Walaupun jauh di mata,abah dan ibu sentiasa dekat di hati aku.Walaupun lambat,aku akan tetap bagi sesuatu untuk abah dan ibu nanti.. :)
Tunggu laa kepulangan aku.


*Kami adik beradik akan selalu berada di samping kalian,semoga keluarga kita akan terus bahagia dunia dan akhirat.Terima kasih kerana menjadi abah dan ibu yang terbaik untuk kami. LOTS OF LOVE 

Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

No comments:

Post a Comment

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...