Sweet Followers

Red Bow Tie

Thursday, 29 November 2012

Second Anniversary!!

SELAMAT PAGI!!
ya ya dah cukup besar dah gambar kat atas tuh,huhu..2nd??apa yang 2nd nya kan?ok la hari nie dah genap la 2 tahun aku berkawan dengan Mr Boyfie..takmau tau?takmau tau dah la,jangan baca dan hampa boleh KLIK SINI dan sapa yang nak baca,terima kasih dan sila teruskan..HEHE
entry nie hanya sekadar entry dan namanya pun belog aku kan mesti la ikut suka aku jugak..entry nie hanya sekadar perkongsian,takda niat nak berlagak,menunjuk atau berbangga dengan diri sendiri,ok peeps?GOOD2..

29 November 2012 genap la 2 tahun usia perhubungan + persahabatan kami.Alhamdulillah masih di dalam restu Allah dan juga keluarga.Selagi Allah mengizinkan,kami akan terus bertahan bersama walaupun dah macam-macam dugaan yang kami tempuh.
Untuk tahun yang kedua nie,alhamdulillah masih ada perubahan yang positif dalam hubungan kami.Pertama kalinya aku berjumpa dan bercakap dengan ibu dia dan terus mendapat restu.Hadiah pertama yang diberikan adalah sebuah ciuman yang ikhlas dari ibu dia.:)
Dan untuk 'PEREMPUAN ITU' ( aku pasti hang akan baca benda nie ) cukup-cukup la,ingat la yang Allah yang tentukan ajal,maut,jodoh dan rezeki kita.Bukan hang atau sapa-sapa.Andai tertulis dia jodoh aku,hang buat la apa-apa pun pasti takkan berjaya tapi kalau memang dia jodoh hang ataupun orang lain,percaya la,itu jugak memang KEHENDAK ALLAH.Aku sendiri takkan melawan takdir.
Tak lupa jugak kepada family aku,family dia dan kawan-kawan yang mendoakan kebaikan kami,yang mendoakan kesembuhan dia,TERIMA KASIH yang tak terhingga.Semoga hampa semua akan terus mendoakan kami..AMINN..


Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...