Sweet Followers

Red Bow Tie

Sunday, 28 October 2012

Kenangan Terakhir bersama 'si dia'

Assalamu'alaikum semua..(jawab jangan tak jawab) HEHE..Hari nie mOod agak sedih sikit nak menaip,isk isk isk..:'( sebabnya?? hmm 'si dia' dah takda kat Penang..huaaa huaaaa
28 Oktober 2012,'dia' dah balik Langkawi dengan ibu dia atas sebab2 tertentu..(biarlah dirahsiakan sebabnya)takpala mungkin itu yang terbaik untuk'dia' sekarang.Yang sedihnya ibu dia mai Penang tak bagitau pun,TUP TAP TUP TAP dah ada kat sini..
Secara kebetulannya dua hari sebelum ibu 'dia' mai tu,kami sempat keluar p ronda-ronda ,pusing-pusing naik moto seolah-olah macam dah tau tu  la hari-hari terakhir kami keluar bersama....esoknya pula adalah Hari Raya Aidiladha yang secara rasminya menjadi Hari Raya Aidiladha yang terakhir untuk kami di sini (Penang).
picx terakhir kami.. -_-
.......Esoknya dan secara kebetulannya jugak masa hari ibu 'dia' mai tu,aku memang dah plan nak masak untuk 'dia'.Secara kesimpulannya,aku dan family aku pun jemput la ibu,makteh dan maknjang 'dia' sekali ke rumah.First time jumpa ibu 'dia' agak takut dan risau tambah dengan berdebar-debar sekali tapi lepas salam ibu 'dia',ibu terus cium pipi aku..agak terharu disitu..:(
Itulah kali pertama dan terakhir aku masak untuk 'dia',benda yang dia nak sangat aku masak iaitu 'daging masak lada hitam' dengan 'sayur kailan'.Alhamdulillah menerima reaksi yang positif dari 'dia' dan ibu walaupun dalam hati tengah sebak sangat sebab itulah kali yang terakhir aku akan tengok'dia' makan ..
Aku yakin pasti ada hikmah dengan kedatangan ibu 'dia' ke sini dan bawak dia balik ke Langkawi semula,alhamdulillah ibu dia merestui kami berdua..
Sebelum balik,ibu 'dia' ada menghadiahkan sesuatu buat aku.Aku terharu sangat walaupun ibu cakap tak semahal mana tapi bagi aku pemberian ibu tu cukup berharga..:) terima kasih ibu.. 
sebentuk cincin & seutas gelang tangan
 takpala,ibu bawak la 'dia' balik untuk kebaikan 'dia' jugak.Cukup la'dia' menderita kat sini.Satu hari nanti 'dia' pasti akan balik sini balik andai ada jodoh kami.:)
MOHD HAEYKAL:::> jaga diri baik-baik,semoga cepat sembuh dan jadi macam dulu balik..akan merindui saat-saat itu..♥♥♥
Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...