Sweet Followers

Red Bow Tie

Saturday, 2 June 2012

Arip Dah Kahwin!

Assalamu’alaikum..
Wahhh apa khabar semua??hehe..sebenarnya aku nak kongsikan ketidakPERCAYAAN aku tentang kenyataan aku diatas..ARIP DAH KAHWIN ??  Sudah semestinya susah nak percaya tapi memang kena percaya jugak laa..hehe
Apa-apa pun TAHNIAH na Encik Mat Arip..awai sungguh no hang kahwin,takdak angin takdak ribut tiba-tiba ja..tapi takpa laa dah jodoh hang awai lagipun dengan orang baik2 so tak salah laa,syaitan pun menangis oo..
camna aku boleh tau bini hang tu orang baik-baik??dah aku pi kenduri hang kan..huhu aku tengok sendiri laa,lagipun kan family hang dengan family aku dah rapat cam adik beradik.hang pun dah macam abang,kawan baik,kadang-kadang jadi musuh aku pun boleh..
aku doakan semoga MOHD ARIFF BIN ABDUL LATIFF dapat menjadi seorang suami dan pemimpin yang baik dalam rumahtangga..insyaAllah cepat-cepat laa jadi bapak,bagi matang sikit..haha sori na bro
masa pi kenduri tak dapat nak ambik gambar banyak-banyak dan aku pun tak berapa sihat masa tu tapi disebabkan seorang kawan baik aku gagah jugak dan tak sangka kat kenduri tu aku jumpa sorang minah nie jugak..nak tau sapa??satgi scroll down gambar-gambar kat bawah nie na..huhu cam suspen sikit..
:
:
:
V

simple kan pengantin.:)
bersama ibu dan abah :)
kat bawah nie gambar minah yang aku cakap tadi yang aku jumpa kat kenduri Mat Arip.tak sangka dapat jumpa dia kat sini,dah lama sangat tak jumpa.

merah sama merah
nie laa dia dia, FARRAH DIBA ADINDA kawan sekelas aku dulu..macam berjanji pulokk dah merah sama merah,menyerlah gitu walaupun muka aku nampak sangat macam baru bangon tido..huhu chill...


sekian saja dari aku untuk entry untuk kali nie..sekian hehe daa... ^_^

Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

No comments:

Post a Comment

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...