Sweet Followers

Red Bow Tie

Sunday, 13 May 2012

Selamat Hari Ibu :)


Hello peeps..


Firstly, aku nak ucapkan SELAMAT HARI IBU untuk ibu aku yang tercinta lagi tersayang iaitu:
:
:
V
PUAN RAZIRMIN BINTI HUSSIN

Ibu adalah ibu yang TERBAIK kat dunia nie! Semoga ibu akan terus menjadi ibu aku kat dunia & akhirat,amin..walaupun ibu tegas tapi ibu tak pernah lupa untuk tunjukkan kasih sayang ibu untuk aku dan adik2.walaupun rotan & tali pinggang pernah menjadi cara untuk mendidik aku,tapi aku tak pernah marah ibu,tak pernah benci ibu malah aku berterima kasih sebab dengan cara 2 la aku mampu menjadi anak yag lebih baik.
Walaupun aku aku tak sesempurna mana,tak sepandai  & sebijak orang lain tapi aku masih mampu membanggakan ibu walaupun sedikit.aku masih mampu buat ibu tersenyum & dan gembira.ibu la harta yang paling berharga dalam hidup aku.yang pasti tanpa ibu,aku bukan sapa2 & dan takkan terlahir dan takkan mampu melihat dunia nie.
Selagi aku mampu dan selagi aku bernafas,aku akan cuba membahagiakan ibu dan akan terus buat ibu tersenyum sepanjang hidup ibu.~insyaAllah Dengan Izin Tuhan

Terima kasih ibu untuk segalanya..

I u...so much....

....(¯`v´¯)
..... ·.¸.·´
...¸.·´
.. (


Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

No comments:

Post a Comment

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...