Sweet Followers

Red Bow Tie

Sunday, 22 April 2012

My Bestie Forever - Atikah


Hari nie terasa cam nak menaip pasal sOmeone yang bermakna jugak dalam hidup aku..siyes,sekarang neh aku memang tengah rindu sangat2 kat dia,dah nak dekat setahun kami tak jumpa tambah2 sekarang nie dia dOk lagi jauh dari aku,,sebelum neh kat seberang jea tapi sekarang kat KolumpO nuh..


Even camtu kami still cOntact sebab kami taknak putus kawan dan aku taknak hilang kawan cam dia..NORATIKAH,SUMPAH aku rindu kat hang sangat2!! Hang laa kawan aku yang pertama yang sanggup nangis dengan aku,hang laa yang banyak faham aku,bOleh terima baik buruk aku even kita pernah gaduh jugak dulu,pernah tak bercakap tapi benda2 2 laa yang buat kita makin rapat & matang kan??


Orang selalu cakap,kawan bergembira ramai tapi kawan yang sanggup susah & nangis dengan kita susah nak cari tapi bagi aku semua2  tak betul sebab aku dah jumpa kawan yang sanggup nangis sama2 dengan aku..aku ingat lagi dulu masa time sekolah,aku pernah nangis tapi aku tak sangka dia pum nangis sekali then peluk aku time tuh..thanks weyh sebab caring sangat pasal aku..
Dia selalu ada dengan aku even kami jauh sekarang,kadang2 aku aku rasa cam nak jumpa dia sangat2,nak peluk dia sebab aku perlukan dia.. dia laa satu-satunya kawan aku yang terbaik sampai sekarang!susah nak cari kawan cam hang,Tikah..
Banyak sangta pengalaman yang kita lalui kan nyah??haha rindu nak cakap dengan dia cam tuh..walaupun aku sedih sebab dia makin jauh dari aku tapi aku happy sebab dia happy,maybe memang rezeki dia kat sana..Tikah,aku selalu dOakn kebahagiaan  & sokOng  hang keyh..hang kerja leklOk tau,ingat erk impian kita??nak bukak Bakery sama2..insyaAllah.. J

p/s : I lOve yOu tau kawan + sahabat..kalau hang baca entry aku neh,jangan nangis pulak tau sebab aku takdak nak nangis sama2 dengan hang..h’ee :P jangan lupa aku tau..jaga diri baik2 ,ada jOdoh kita jumpa lagi MY BELOVED BESTIE,NORATIKAH.. -_^

Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

No comments:

Post a Comment

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...