Sweet Followers

Red Bow Tie

Sunday, 1 April 2012

Berat Badan Tak Naik Pun!



adoiyaii nafsu makan menjadi-jadi  tambah-tambah sekarang nie dok ada kat rumah,hari-hari dapat makan masakan ibu tapi berat badan tak naik-naik jugak..dah macam tiang elektrik bergerak dah aku neh,h’ee..berat badan pun turun mendadak gila,dari  51 kg sampai dah jadi 46 kg dah..takmo takmo,kurus sangat.. :P
kalau bOleh nak berat cam dulu balik,dah usaha dah makan banyak-banyak tapi tak naik-naik jugak!!mesti pelik kan sebab orang lain nak kurus,nak slim tapi aku neh terbalik pulak..nak tambah berat badan,he’e..tak kisah laa tapi sekarang neh memang misi aku nak menaikkan berat badan ke 50 kg!!chaiyOk chaiyOk!!


Dah ramai dah tegur nape kurus sangat sekarang,muka pun nampak kecik jea..haha habis tuh takkan laa nak pipi aku neh jadi cam kuih pau kOt?? :P hmm entah laa,tak sebab apa tiba-tiba jea bOleh hilang berat badan dengan mendadak,terkejut jugak time p timbang tuh..ingatkan penimbang tuh yang tak betul tapi betul penimbang tuh tak salah pun!!huhu..
Takpe laa,usaha perlu diteruskan untuk mendapat berat badan yang ideal seperti dulu..gO baby gO!!  -_^
46 kg ke 50 kg balik!! Gudluck.. J
Keyh laa,bubye!!

Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

No comments:

Post a Comment

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...