Sweet Followers

Red Bow Tie

Thursday, 1 March 2012

Menaip Bukan Kerana N.A.M.A.



Hye semua..alhamdulillah bulan MAC neh,genap laa setahun usia aku dalam dunia berbelogging neh..pejam celik pejam celik,dah setahun dah..tak  rasa  pun cam masa 2 berlalu..huhu
First time menceburkan diri dalam dunia berbelogging neh,SUMPAH blank sangat2!!taktau apa-apa langsung,kira nerd gila laa,wajah belog aku neh pon amat laa membosankan..pastu pernah give up jap sebab memang tak pandai langsungng,rasa cam nothing!!Tapi lepas 2,3 bulan macam tuh aku bukak balik belog aku neh sebab ada sowang membe aku ajar camna nak buat belog,hias belog bagi cantik-cantik sikit..yeala,kalau tak biasa jea belog aku neh,guna basic templates and no widget at all!!haha
so kat sini  aku nak say thanks sangat-sangat laa kat membe aku neh..
:
:
V
balkis :)
&

hasneeza :)
Lepas 2 banyak laa benda yang kami share sama2 tentang belog neh,even aku tak pro langsung tapi aku tetap menulis,menaip untuk belog aku à board-chenta.blogspot.com
Apa yang aku tulis semuanya tentang life aku,tentang situasi aku or keadaan sekeliling dan pasal apa-apa jea laa yang aku nak share dengan semua..senang cerita,untuk kepuasan hati aku..& yang paling penting,aku menulis bukan kerana N.A.M.A.. J


…..dan kat entry nie aku nak ucap terima kasih sangat-sangat  kat semua yang sudi jadi follower aku,kat sapa-sapa yang sudi singgah belog aku dan most thank you to my beloved friends yang banyak ajar aku camna nak mencantikkan belog,mematangkan diri untuk terus menulis..thanks a lots 
to NURZAINATULBALKIS dan juga HASZNEE,my toknek kesayangan!!haha  ❤❤ u taw!!
Sepanjang aku berbelogging neh,aku nak mintak maaf jugak laa kalau ada penulisan@entry  aku yang membuatkan sapa-sapa terasa hati or pape jea laa,sory sangat2 ea..ikhlas dari hati.. ^_^
THANKS & SORRY
MMWAAHHH.. :p
Ukie laa,bye..

Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

No comments:

Post a Comment

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...