Sweet Followers

Red Bow Tie

Thursday, 16 February 2012

Letih Sesangat!!



huuhhh..siyesly letih gila sampai tak p kerja laa hari neh,dengan semalam tak cukup tidur..yeala walaupun semalam OFFDAY tapi still kena bangun awal..pagi-pagi lagi dah ready nak p test lesen motor,alhamdulillah dah lepas lesen L untuk motor..
next week kena prepare test untuk dapatkan lesen kereta pulak,hope semuanya berjalan dengan lancar..tapi takpe laa,bak kata Mr Bibiu Boyfie aku,pelan-pelan.. :P
lepas balik test lesen semalam,ingatkan nak tidur sat sementara tak maghrib lagi..tupp tupp pakcik dan makcik kesayangan aku mai dari Alor Star,nak buat suprise laa katakan..so memandangkan makcik aku tuh dah lama tak mai sinii + dia adalah makcik aku yang paling sporting & agak2 gila2,kami punya laa menyembang sampai tak sedaq dah nak dekat pukul 1 pagi dah!!! haha esok aku nak kerja bebb,tak tidur lagi..
so keesokkan harinya,maksudnya hari neh laa kan aku TERoverslept dan tak p kerja..memandangkan aku memang letih tahap gila & tak cukup tidur,so aku pun text laa kat supervisor aku cmnie:

salam kak ct,ari nie zati x p keja..
ada masalah sikit,esok zati mai zati p jumpa kak ct k..
tq (zati trainee )

tupp tupp supervisor aku tuh cuma reply camnie jea:

'k'

haha k jea??hmm tape laa janji aku bagitau,huhu..so plan hari nie,jalan-jalan dengan makcik aku..jalan punya jalan letih gila..balik rumah rest sat pastu bukak laptop neh hapdates belog..2 laa kerja aku sambil dok memikirkan nak bagi alasan apa kat supervisor aku esok..dah laa konpem2 takdak m.c..huhu
so tunggu esok jea laa kalau nak tau tipu sunat apa yang aku nak buat..haha keyh laa sebelum melalut entah apa-apa lagi,baik aku ciiooau dulu..
k baii.. :)

Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

1 comment:

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...