Sweet Followers

Red Bow Tie

Wednesday, 15 February 2012

Kenapa Ada Hitam Bila Putih Menyenangkan?


*mood : sedih,kecewa,sakit hati..waaaaaaa rasa nak menangis!!
kenapa ada hitam bila putih menyenangkan?? (macam lirik lagu pulak dah) kenapa kena ada sedih bila tengah happy??kenapa kena ada sesuatu yang mengganggu bila tengah bahagia??waaaaaa tak suka tak suka!!


hitam & putih dalam catatan hidup nie..pasti ada derita bila bahagia tercipta (haa ayat jiwang kuar dah..)..ikut suka lah nak keluar ayat apa pun,janji aku puas hati..(ayat mintak penampaq)
Ya ALLAH kuat kan lahh hati aku nie even aku rasa aku kuat tapi sebenarnya tak pun..hmm..yupp!!memang aku cepat terasa,sensitif,sikit-sikit nak nangis tapi aku peduli apa,benda tuh yang boleh buat aku lega..
takpe laa,aku try kuat & akan terus kuat demi kehidupan aku..tak kira laa hitam ke mendung ke,petir even ribut sekalipun melanda diri aku,aku takkan give up..kuatkan diri,kuatkan hati!! ~insyaAllah pasti boleh sebab aku pegang kata2 neh: 

:
:
:
V

KADANG-KADANG ALLAH SEMBUNYIKAN MATAHARI
ALLAH TURUNKAN PETIR & KILAT
KITA TERTANYA-TANYA KE MANA HILANGNYA MATAHARI
RUPA-RUPANYA ALLAH NAK HADIAHKAN KITA

PELANGI..

*semoga kebahagiaan akan terus menjadi milik aku..aminn.. ^^


Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

No comments:

Post a Comment

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...