Sweet Followers

Red Bow Tie

Sunday, 29 January 2012

Housekeeping Department


Hye peeps,harap semuanya sihat laa ea..
macam tajuk entry kat atas,rasa-rasanya dah boleh agak laa kan aku nak citer pasal apa..haa betol!ofcoz laa aku dah tukar department (23 Januari yang lepas)..dari F&B  department ke Housekeeping Department..nak tau apa rasanya??tak besh langsung baqhang!!haha
Memang banyak sangat perbezaannya dari segi orang-orang disekeliling,suasana department,appearance ,cara bekerja dan jugak hati serta perasaan.. (ceewahhh ayat aku..) secara jujur dan terus terangnya,aku tak suka langsung kerja dalam Housekeeping department neh..

neh laa contoh bilik yang kena kemas..
toilet pon kena cuci..huhu
first memang letih gila lahh,balik rumah memang rasa tak larat nak angkat kaki pon! (serius tak tipu) secondly sebab orang-orang kat sekeliling,hmm malas laahh nak cerita..thirdly,time kerja.masuk pukul 10 pagi sampai 6 petang,rasa cam takdak masa dah nak buat benda lain! Even 1 benda ja yang aku suka bila kerja kat kat bahagian neh,bertudung! tapi hati aku tetap rasa tak seronok kerja kat department neh,nak p kerja pun rasa beban semacam jea..
takpe lahh Nur Izzatie,sabar jea laa keyh..tak lama mana pon,sebulan jea! Lepas 2 tukar department lain pulak kann..(cepat2 lahh berlalu wahai sebulan,tak larat nak menghitung hari dah neh)..huhu

uniform housekeeping  :)



* hari neh OFFDAY,hari yang dinanti2kan..rindu kat kawan-kawan kat coffee house especially shafiqah & kak ann.. lama tak menyembang noh..^_^

Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

No comments:

Post a Comment

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...