Sweet Followers

Red Bow Tie

Sunday, 1 January 2012

Apa yang Aku Nak??



SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU !!

So sempena dengan tahun baru nie,ofcoz laa entry aku pun berkenaan dengan tahun baru..okey laa kalau tengok tajuk entry aku kat atas tuh mesti hampa semua dah boleh agak kan pasal apa yang aku nak potpet kali neh??
Straight to the point,dah nama pun pun tahun baru mesti laa aku ada azam baru,impian baru,cita2 baru tapi aku taknak boyfie baru keyh??huhu..kalau nak cerita pasal azam,impian dan cita2 tahun lepas,Alhamdulillah ada yang dah tercapai tapi tak semua laa..
Untuk tahun nie,azam aku nak bagi dapat jugak lesen memandu..huhu yeala sebelum nie ada jea sebab-sebab yang membuatkan aku tak dapat nak ambek lesen..insyaAllah kalau ada rezeki tahun neh,dapat laa kan..selain 2 aku nak buat something yang bermakna dalam hidup aku,tak kira laa apa pun tapi yang dapat buat aku puas hati dan family aku happy..
Hmm aku jugak harap semoga tahun neh apa yang aku buat akan diberkati dan ALLAH murahkan rezeki aku sentiasa..aku jugak harap yang hubungan aku dan Mr Bibiu Boyfie aku akan berkekalan untuk tahun neh dan tahun-tahun seterusnya.. Aku jugak nak keputusan yang baik untok exam yang akan2 datang..AMIN
Apa yang aku nak??Aku nak semuanya berjalan dengan baik dan lancar untuk tahun baru neh,tak kira laa sama ada untuk diri aku sendiri,family aku,Mr Bibiu Boyfie aku ataupun untuk kawan-kawan semua..InsyaAllah,aku sentiasa mendoakan semua orang yang dekat dengan aku..


*semoga tahun 2012 neh menjadi tahun yang bermakna untuk hampa semua..  ^0^

Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

No comments:

Post a Comment

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...