Sweet Followers

Red Bow Tie

Monday, 21 November 2011

Yesss,Merdeka!!


Haaaa,yaaabeedabeeduuu!!akhirnya habis jugak exam!!habes exam bermakna habis laa jugak pengajian aku untuk sem 3 neh..selamat tinggal kamsis,selamat tinggal poli,selamat tinggal perlis!!jumpa lagi 6 bulan akan datang..huhu

TAMATNYA EXAM DAN SEMESTER 3
CERITANYA BERMULA…
ISNIN,21 November 2011
Pagi2 aku lagi dah bertolak dari Penang ke Perlis bersama abah,adik2 aku : wanie & zarul dan Mr Boyfie aku..ibu tak dapat ikut sebab mengasuh dan ibu mesti letih lagi dengan kenduri semalam,adik aku lagi sorang pun tak ikutt sebab nak teman ibu kat umah..hmm kami sampai Perlis dalam pukul 8,awal kan??actually exam aku start pukul 11.15 tapi kami budak2 JPH ada perjumpaan pasal praktikal pukul 9 pagi,so memang patut pun sampai awal..
Lepas hantar aku,abah,adik2 dan eqal taktau laa p mana sementara nak tunggu aku habis jawab exam..aku pulak tak sabar2 nak jawab exam,bukan apa takut apa yang aku study terkeluar balik..haha s0,lepas jea habis perjumpaan : alaaa ada lebih kurang sejam lagi nak start exam,apa lagi aku lepak library dulu laa,pulun baca lagi apa yang patut untuk exam nanti..thanks for kawan2 yang teman p library.. J
11:15 – baru terkejar-kejar nak masuk dewan,dapa tpulak tempat depan sekali,adoyaaiii…takpe-takpe semangat aku ada lagi nak jawab exam..hoh0 dan bila dengar jea pengawas peperiksaan tuh cakap “anda boleh mula menjawab sekarang”,aku apa lagi bukak kertas soalan terus baca soalan,jawab,jawab dan jawab..alhamdulillah apa yang aku study rasa bermakna jugak..
Lepas habis jawab semua soalan yang berkenaan (haha ayat bm dok mai tinggi dah),aku double check laa balik semua jawapan aku,okeyh aku puas hati!! tiba2 hati aku cakap,check lagi sekali baru afdhal..haha Okeyh hati,aku dengar cakap kau,aku pun check laa kertas jawapan aku lagi sekali.hmm memang dah puas hati,so aku pun tengok laa jam kat depan..what???baru pukul 12.25,takkan sat jea kot aku jawab..betol ke aku neh??dan2 rasa was2 pulak..dalam dok rasa was2,tiba-tiba…
Tiba2 dengan selamba dan spontannya aku angkat tangan untuk tarik perhatian pengawas peperiksaan & bila pengawas peperiksaan 2 mai dekat aku,aku terus cakap, “saya dah habis”..bila tengok pengawas 2 mengangguk ,aku apa lagi terus kemas alat tulis aku,bangun lalu keluar dari dewan peperiksaan tuh dengan sopan santunnya,haha..fuuuhhhh lega oo0..
Lepas ja aku menapak keluar dari pintu dewan tuh,aku terus kol abah..nasib baik abah dah sampai,tak payah tunggu lama2,dah laa hujan..lepas naik jea kereta,aku diserbu oleh abah dengan pertanyaan2nya..jawapan aku cuma Alhamdulillah,boleh buat dan berserah pada takdir..kita tengok laa result nanti camna..

*okeyh,maka berakhirlah cerita aku & final paper..wait for my result pulak nanti,tengkiu J

Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

No comments:

Post a Comment

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...