Sweet Followers

Red Bow Tie

Tuesday, 1 November 2011

Welc0me NOVEMBER !!



Terasa nak hupdates bl0g pulak lah malam nehh..sedar tak sedar masa berlalu begitu pantas (wahh bahasa melayu tinggi) s0 memang awal lagi laa kalau aku nak cakap ‘WELC0ME N0VEMBER’ !! 01.11.2011,unik kan tarikh nehh??
NOVEMBER you c0me again (ceeewahhh),siyesly rasa cam tak percaya..cepat betul masa berlalu kan?? Hmm s0 n0vember tahun nie k0non2 banyak benda laa yang akan berlaku..

Firstly,this week 4 NOVEMBER aku nak balik Penang,nak cuti laa sebab 6 N0VEMBER kita nak sambut raya haji (RAYA AIDILADHA pon bole) dan then cuti sat,lepas tu c0ntinue dengan study week..21 NOVEMBER pulak dah exam,nasib baik 1 paper jea..lepas habis memerah keringat dalam dewan selama 2 jam (haha ayat bm tinggi lagi) aku MERDEKA laa !! balik Penang laa weyh…nak rehat puas2 sebelum start praktical bulan 12 nanti..

29 N0VEMBER pulak,genap laa setahun relationship aku dengan my Mr Bibiu Boyfie aku..tapi taktau laa sempat ke x,yeala sebab macam2 boleh jadi kan.aku just d0a yang baik2 jea laa,aminn….rasa cam tak percaya nak dekat setahun dah aku kapel dengan dia..rasa cam baru semalamm first time jumpa..(h0ho bole tera 2??)

peringatan untuk Mr Bibiu Boyfie: I LOVE YOU TAU.. :P

Pape pun,hope this month will be better than the previous months..sem0ga redha ALLAH sentiasa bersama aku..aminn… :)

Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

No comments:

Post a Comment

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...