Sweet Followers

Red Bow Tie

Sunday, 20 November 2011

Selamat Pengantin Baru


bahan entry aku hari nie,aku nak cerita pasal “majlis perkahwinan” yang telah berlangsung dalam family aku.. okey sebelum 2 aku nak ucap tahniah kat Pak Uda aku yg baru mendirikan rumah tangga pada 15 Oktober yg lalu..walaupun majlis kenduri yg sederhana lagi ala kadar,aku tetap happy.Family kami??lagi laa tak terkata..yeala sebab memang kami semua dah lama menantikan saat neh,nak tengok Pak Uda aku 2 kahwin..akhirnya tercapai jugak & semuanya berjalan lancar..Alhamdulillah.. J
Okey,sekarang neh aku nak sampaikan tahniah kedua aku pada abang sepupu aku yang kacak lagi mach0 & isterinya,Kak Su yg telah selamat diijabkabulkan pada 11 November 2011 (tarikh yang cantik kan?? ) baru2 neh..dan kenduri belah pihak lelaki pun berjalan dengan lancar,Alhamdulillah..
Akhirnya kedua-dua majlis perkahwinan belah family aku dah pun selesai..family kami tentu laa happy,dalam masa yg singkat dapat 2 ahli keluarga yg baru,so to Mak Uda & Kak Su: welc0me to our family..sem0ga bahagia hingga ke akhir hayat..amin….

neh antara gambar-gambar yg sempat diambil (just nak share):

PAK UDA & MAK UDA

ABG HAIRI & KAK SU
PIC FAMILY
Hmm dalam seronok & gelak ketawa menerima orang baru dalam family neh,berkumpul adik beradik,bersatu & saling membantu,tiba2 aku teringat kat arwah tok & tokwan..kalau arwah still ada,mesti depa happy & bangga..yeala,akhirnya Pak Uda kahwin jugak & abg Hairi,cucu sulung tok dan tokwan pon dah jadi suami orang sekarang..medti tok & tokwan tak percaya kan abg Hairi dah besar?? Cepat jea masa berlalu..Walaupun tok & tokwan dah takdak tapi kami semua selalu ingat & mendoakan tok & tokwan disana..insyaAllah (MOOD:sedih sangat2..)

*happy untuk Pak Uda,Mak Uda,Abg Hairi dan Kak Su..SELAMAT PENGANTIN BARU
dan  tak lupa jugak sedekahkan al-FATIHAH untok arwah tok dan tokwan..semoga kalian tenang disana,amin…

Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

No comments:

Post a Comment

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...