Sweet Followers

Red Bow Tie

Tuesday, 15 November 2011

Ish Ish Ish..


hyep semua,selamat malam..
hmm susah betul nak lelapkan mata malam nie,taktau pesepa..s0 rasa cam nak menghapdates bel0g,tiba2 ja terlintas kat kepala h0tak nak tulis pasal 1 benda nie..
mesti tertanya-tanya kan,ap0 mend0nya budak nie nak cakap haa..okey laa,tiba2 nak luah perasaan (ha pi dahhh,klu ta cukew bole belah,neyh belog aku ekowt cukew laahh aku na wat ape un,kannnn??),nak cakap sikit laa pasal manusia zaman sekarang nie,suka sangat nak menyibuk hal orang,nak menyampai itulah nak menyampai ini lah,apa kemendanya..tak boleh ke buat hal sendiri??yang bestnya kalau benda yang disampaikan tuh ditokok tambah ceritanya..padiya taktau..
lagi 1,aku tertanya-tanya jugak lah,kenapa ada sesetengah orang tu suka la perasan yang diri tu terlampau bagus,kau cantik cgt ke??kau ingat kau artis orang nak jeles2 kat kau??0PPS!!silap,SAYA tak mampu..SAYA tak cantik macam AWAK,SAYA pun tak HOT cam AWAK,tak ramai KAWAN cam AWAK tapi SAYA tak kisah sebab:

~CANTIK tuh cuma SEMENTARA ja,bila2 Tuhan boleh tarik balik keCANTIKan AWAK 2..saya bersyukur dengan ciptaan ALLAH walaupun muka saya SEBEK & HODOH.. :)
~sampai bila AWAK akan 'HOT'??hidup nie kan macam roda,sekarang AWAK memang kat atas tapi 1 hari nanti AWAK akan ada kat bawah pulak (sekarang memang HOT tapi lama2 akan jadi COLD jugak kan??h0ho).. p/s Tuhan 2 Maha Adil.. ^.^
~walaupun AWAK ramai KAWAN tapi kalau KAWAN untuk suka2 & gembira jea,takdak guna jugak kan??kalau AWAK susah,KAWAN AWAK yang ramai 2 akan ada bersama AWAK ke??belum tentu kan??s0 jangan laa berbangga sangat keyh.. :) (saya happy takdak kawan yang hipokrit & bermuka-muka macam AWAK)

hmm kita semua neyh cuma manusia biasa,kita bukan Malaikat yang tak pernah langsung buat salah s0 jangan laa sesekali cakap 'AKU TAKTAU APA SALAH AKU' or 'AKU RASA AKU TAK BUAT SALAH PUN' or 'ayat2 yang sama waktu dengannya laa'..masing2 dah besaq kan??s0 pandai2 pikir sendiri laa..
lagi satu,kalau aku tak pandang muka sapa2  tu,bukannya aku takut tapi aku dah menyampah dan meluat tahap G.A.B.A.N dah,rasa cam tengah pandang sesuatu yang menjijikan..yeewwww,wekksss :P

Okey laa,last but not least : memang semua orang ada buat salah,semua orang ada AIB sendiri cuma bezannya kita tau dengan taktau jea kan?? tapi sekurang-kurangnya aku tak 'DITINGGALKAN'..Kau MAMPU?? ~peace

*for any STALKER,INFORMER,KEPOCHI,PAPARAZZI@MAMARAZZI, give a go0d story ok??all da best..=.=
*for FOLLOWER,VISITOR & KENGKAWAN yang singgah kat sini,thanks 4 reading ea and pliz c0me again.!! ^.^


lalaalalalaala....hati manyak senang,saya senyum untuk semua orang yang saya sayang dan yang saya tak meluat jea..kalau saya tak senyum uh,faham2 sendiri laa erk..mmwaaahhh u ollzz..
Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

3 comments:

  1. awt ny..amboi mrh sggh...sabar2 na...:)

    ReplyDelete
  2. hey, nuha dah tukar link baru. harap dapat follow balik. thankyouu :)
    duniacheriteranuha <-- lama

    jejariberjiwa <-- baru :)

    ReplyDelete

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...