Sweet Followers

Red Bow Tie

Tuesday, 29 November 2011

1 Tahun Sudah..



Alhamdulillah,aku bersyukursangat-sangat sebab hubungan aku & Mr Bibiu Boyfie aku dah genap setahun..bukan nak berbangga atau nak menunjuk sebab apalah sangat baru setahun jagung kapel,orang lain dah bertahun-tahun tak kecoh pun kan..tujuan aku menaip just nak share cerita dan kongsi apa yang aku rasa,tak salah kan??
Sebenarnya aku bersyukur sangat 2 sebab aku tak sangka hubungan aku dengan “si dia” akan bertahan selama nie..mesti tertanya-tanya kan pesepa aku cakap camtu??meyh sini cek nak cerita..huhu okey laa,sebenarnya sebelum nie ofcoz laa aku pernah kapel dengan orang lain jugak kan..
CERITANYA camneh…(scroll down erk)
aku pernah laa kapel dengan someone nie,kami kawan dari time sekolah lagi kira mamat tuh boy aku yang first laa..kami kapel almost 4 years tapi last2 break,adala sebab musababnya..(biar laa rahsia)
lepas break dengan mamat 2,aku adala kapel dengan orang lain tapi tak pernah nak tahan lama..paling lama pun 5 bulan jea aku kapel dan pling sat sebulan lepas tu mesti break..aku tertanya-tanya laa jugak pesepa laa tak boleh nak bertahan hubungan aku neh,cam terkena sumpahan pulak..haha ingat cerita dongeng kot..
sebab 2 laa sekarang nie aku cam tak percaya yang aku boleh kapel sampai setahun dengan Mr Bibiu Boyfie aku neh..sejujurnya,masa first2 kami kawan aku tak expect pon nak kawan lama or hubungan kami neh boleh bertahan,huhu…dalam hati taknak berharap laa konon2nya.. :P
so sekarang Alhamdulillah,kami still bersama walaupon aku tau ramai yang tak suka aku kapel dengan dia even orang yang aku anggap kawan aku sendiri tapi aku tak kisah sebab dia pilihan aku..tapi andainya 1 hari nanti aku bukan dengan dia lagi,aku terima sebab 2 semua bukan kerana doa orang2 yang tak suka kan kami bersama TAPI sebab tuhan pasti rencanakan sesuatu yang lebih baik untuk aku & dia.. :) 

*thanks to my family sebab doa restu untuk kami berdua..& tak lupa jugak thanks untuk semua sebab sudi membaca!!doakan yang terbaik untuk kami ea..~lots of love ♥♥♥♥♥ 

Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

No comments:

Post a Comment

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...