Sweet Followers

Red Bow Tie

Friday, 7 October 2011

Game atau Permintaan?


Bf : Kita main satu game nak tak?? 

Gf : Game apa?? 


Bf : Macam ni ,esok awak tak payah contact saya.. Maksudnya jangan text,call or apa-apa yang berkaitan lah.. Saya pun akan buat macam tu dekat awak okay?? Kita tengok sapa menang..


Gf : Okay ! 


Esoknya , si Gf terpaksa lah tahan rindu dekat Bf . Mengenangkan yang ni satu permintaan , si Gf cuba kuatkan hati..

Keesokkan harinya , si Gf call si Bf  tapi tak dijawab.So si Gf pergi dekat rumah Bf, di luar rumah Bf  ramai orang .Gf mula rasa pelik then terus masuk ke rumah . Sekujur tubuh terbaring kaku di tengah rumah . Dan tubuh tu adalah jasad si Bf yang dah meninggal . Mak si Bf pun bagi surat dekat GF . 

Surat yng bertulis :

Sayang , semalam awak dapat hidup sehari tanpa saya . Saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dapat hidup bahagia tanpa saya . Love you..
Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

No comments:

Post a Comment

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...