Sweet Followers

Red Bow Tie

Tuesday, 27 September 2011

Kisah Lelaki & Kawan Baik


lelaki : saya dah putuskan hubungan dengan dia .

kawan baik: kenapa ?

lelaki: bagi saya dia dah keterlaluan .


kawan baik: kenapa awak cakap macam 2 ? apa yang dia dah buat ?

lelaki: pertama sekali, dia asyik mementingkan ketrampilan , selalu nak cantik , selalu ambik masa yang lama untuk bersiap !

kawan baik: jadi , awak lukakan hati dia kerana dia cuma nak awak teng0k dia ja? dia cuma nak awak tahu yang awak ada se0rang perempuan yang hebat disamping awak dan awak takkan pandang perempuan lain? hmm 0key..

lelaki: hmm.. dia selalu call atau mesej saya tanya ‘saya ada kat mana, saya ada dengan sapa, pesan kat saya macam2.. dia sangat merimaskan !

kawan baik: jadi awak lukakan hati dia sebab dia ambik berat tentang keperluan awak? sebab dia peduli pasal awak sangat-sangat ? dan dia paling takut  kehilangan awak? 0wh 0key..



lelaki : tapi, uhh..lagi pun dia selalu menangis bila saya cakap sesuatu yang agak kasar,dia tak b0leh nak terima pape pun.

kawan baik: jadi awak lukakan hati dia sebab dia ada perasaan? dan sebab dia cuma nak dengar yang awak cakap awak sayangkan dia? 0wh 0key..

lelaki: saya.. hmm ! awak nak tahu tak,dia mudah sangat cemburu. saya tak b0leh nak cakap dengan perempuan lain ! dia sangat menjengkelkan ! saya terpaksa sembunyikan dari dia !

kawan baik: jadi awak lukakan hati dia sebab dia cuma nak awak bagi k0mitmen kat dia ? dia ingat awak setia tapi awak tipu dia supaya nanti dia akan dapat tahu sendiri dan akan lebih terluka lagi ? dia cuma nak lelaki yang paling dia sayang ,menyayangi dia jugak ? 0wh 0k..

lelaki: hmm, dia…


kawan baik:awak lukakan hati dia hanya sebab dia terlalu baik untuk awak ?hanya sebab dia nak yang terbaik untuk awak ? dia terluka sekarang sebab awak pentingkan diri sendiri..awak puas hati ?

hargai laa pasangan kita selagi mereka masih ada di sisi kita..
p/s : perempuan akan lakukan apa saja selagi lelaki yang disayanginya berasa bangga dengan sikapnya ...~l0ts 0f l0ve ♥♥♥

Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

No comments:

Post a Comment

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...