Sweet Followers

Red Bow Tie

Monday, 26 September 2011

Catatan Kerinduan


Dah berapa hari dah tak updates blog nie,nak cakap busy tuh,takla sangat cuma tak berapa nak sihat ja..tiba-tiba ja sakit tu datang balik,lepas nie kena jaga makan,kena jaga kesihatan balik..tapi bukan pasal nie yang aku nak membebel kat blog hari nie..hmm entah la kenapa tiba-tiba rasa kosong,rasa sunyi dan rasa rindu jgak.. L

kamu tahu apa yg pling mnyakitkan??
kamu tahu apa yg pling manis??
kerinduan... ^_^
rindu??hmm yeala..bila dok sorang-sorang camni tiba-tiba ja rasa sedih,sebak jea dalam hati nie,taktau la kenapa..rindu sangat kat family aku,kat Chenta Heaty aku,rindu laa nak balik PENANG!! (h0mesick)..teringat time dulu-dulu dengan dia,bahagia ja tapi sekarang ada rasa lainnya jugak..dia sibuk kerja,aku studyktat sini..tak dapat jumpa selalu,tak dapat mesej sangat,tak dapat gayut f0n lama-lama cam dulu..rindunya nak buat semua tu balik!!

Hmm rindu banyak2 laa kat dia,rindu nak dengar dia panggil aku ‘CHENTA’,rindu dia kacau aku tidur,rindu nak dengar dia bercerita,rindu nak ngadu kat dia macam2.. sekarang nie masa tuh semua cam dah takdak,masing2 sibuk..takpe laa faham.. J

Bila rindu kat dia mesti aku tengok gambar dia dan dengar lagu yang dia bagi,lagu “KAU SATU-SATUNYA-UKAYS”, dan teringat time2 aku dengan dia spent time sama2..sekarang nie teringin nak tengok senyuman dia dan muka dia yang konon ala-ala comel tuh..bila laa dapat keluar sama2 lagi?? Aku pun tatau bila dapat balik Penang..
Walaupun kita dah jarang dapat luang masa sama2,rindu dan sayang aku tak pernah pudar dan akan tetap ada unt0k dia –Mr. Chenta Hearty

SUMPAH!! rindu sangat2.. :)
*Aku d0a sangat walaupun kami jauh,hati kami akan selalu dekat dan takkan penah berubah..amin

.........(¯`*•.(¯`*•.¸,¤°´'`°¤,¸.•*´¯).•*´¯)
...¸,¤°´'` °•.¸¸,¤°´'` °•.¸O¸.•°´'`°¤,¸¸.•°´'`°¤,¸

...(¯`*•.¸CATATAN KERINDUAN ¸.•*´¯)...

(`'•.¸*¤* ¸.•'´) ¸.•'´) .•*´¨`*•.(`'•.¸ (`'•.¸

Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

No comments:

Post a Comment

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...