Sweet Followers

Red Bow Tie

Thursday, 25 August 2011

Ramalan Hati: Hujan Lebat + Petir

Hye peeps..

Tajuk entry untuk hari nie macam tertera kat atas la..tapi nape erk?? Keyh laa straight 2 the p0int,takmau belok-belok it’s actually ab0ut my feeling right n0w dan maybe for c0ming s0on..haha (lancarnya English aku)
Ukie laa,ramalan hati aku mengatakan bahawa dalam masa terdekat nie akan berlakunya sesuatu yang aku tak suka..’Hujan Lebat’ bermakna aku akan menangis kot dan ‘Petir’ pulak menggambarkan perasaan aku yang tengah geram+marah=rasa cam nak member0ntak jea..haha YMTT laa..
S0 arap2 laa ramalan hati aku nie tak tepat langsung!!SUMPAH,tak suka rasa macam nie.sebab raya dah nak dekat,nak mood raya s0 nak happy-happy laa kan..ibu,abah!!mish you l0rh..
*’NUR IZZATIE’ plizzz chill yeeahhh… ^_^

Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

No comments:

Post a Comment

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...