Sweet Followers

Red Bow Tie

Wednesday, 17 August 2011

People Change

Hye peeps!! :)

Entry untuk hari nie,’People Change’!! hmm semua orang akan berubah,tak kira la ke arah kebaikan ataupun keburukan..tapi orang sekeliling kita boleh ke terima perubahan-perubahan tu semua?
Camna kalau seseorang tu berubah lepas dia dah betul-betul kenal kita dan bila dah rapat dengan kita??kiranya macam dia baru nak tunjukkan perangai sebenar dia,belang dia?memang betul la kan orang cakap, “TAK KENAL MAKA TAK CHENTA”..semua orang mesti pernah lalui keadaan macam nie kan?termasuk la aku,tu la yang aku lalui sekarang..
Bila dah ada dalam keadaan camtu,kadang-kadang terasa rindu dan nak orang tu jadi diri dia macam mula-mula kenal dlu,especially kalau orang tu yang memang rapat dan orang yang paling kita sayang..teringat cara dia layan kita,manjakan kita,time tu semuanya manis ja..tapi sekarang semuanya dah berubah
Dalam perhubungan & persahabatan semuanya dah lain..masing-masing dah ada cara sendiri nak tunjukkan diri msing2,nak tunjukkan perangai yang sebenar..masa nie kita dah takkan pikir hati sapa yang perlu dijaga asalkan hati sendiri yang puas.
Takpe laa,it’s ukie..selagi kita bole terima perubahan seseorang tu,mana laa nak tau memang ada kebaikan disebaliknya,kita  terima jea la k..Cuma kadang2 susah nak faham perangai orang yang entah apa-apa nie,kadang2 tak pernah jumpa pun orang yang camtu..pape pun sem0ga bahagia laa dengan cara anda keyh!!


M0od: em0 sikit malam nie.taktau la kenapa..tiba-tiba terkenang m0men2 dulu yang lebih indah dari keadaan sekarang..
Btw gudm0rnite semua!! Selamat bersahur :)

Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...