Sweet Followers

Red Bow Tie

Tuesday, 9 August 2011

Mr Chenta Hearty



Mr Chenta Hearty saya!! awak tahu takbetapa pentingnya awak dalam hidup saya??awak la yang kedua yang saya sayang selepas family saya,okey??

Awak..
hanya awak di hati saya,saya akan sayang awak sampai bila-bila~insyaAllah..saya berdoa agar awak la jodoh saya sebab saya dah taknak orang lain selepas awak..tapi andainya ditakdirkan awak bukan untuk saya,saya akan tetap mendoakan kebahagiaan awak cyg..awak jangan pernah lupakan saya ea.. :) 
Awal..
awak la pelengkap hidup saya sekarang,thanks for call me ‘chenta’..hanya awak sorang ja yang pernah panggil saya camtu!!*sukasuka
Awak..
selagi saya bernafas
selagi saya mampu bertahan

dengan izin Allah..

saya ingin selalu mencintai awak.. ^_^

m0od:tiba2 nak jadi jiwang karat jap..kalau tak suka tak payah baca k,pejam mata..~peace

Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

2 comments:

  1. wei awat xdak butang like..baru nak like -,-

    ReplyDelete
  2. haha 2 laa keja hg an,na like jea..~hee

    ReplyDelete

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...