Sweet Followers

Red Bow Tie

Wednesday, 3 August 2011

Aku.Tetap.Aku.



 

Aku adalah aku.aku takkan jadi orang lain,as simple as that!!s0 any pr0blem with it??

Excuse me,aku pun cam orang lain jugak yang ada kelebihan dan kekurangan..s0 jangan laa nak anggap aku nie ada superp0wer yang boleh memuaskan hati dan kehendak semua orang..please laa..

I’m just unperfect gurlz,s0 d0nt try2 t0 change me!!except just 4 my g0odness and for 0ther pe0ple,tolong jangan nak membanding-bandingkan aku dengan orang lain,jangan nak suruh aku ikut perangai orang lain dan tol0ng jangan suruh aku berubah untuk jadi macam orang lain!! Kon0n laa,kena jadi m0re better cam orang tuh..hello0,it’s me ukie??

Okey laa,I can except kalau s0meone tuh nak ubah aku sebab nak aku jadi lagi baik dan benda tu memang untuk kebaikan diri aku sendiri tapi d0nt ever2 menti0n “aku nak hang jadi cam BLA BLA BLA” , atau “kenapa hang tak boleh padahal si BLA BLA BLA  tu bole??”.. REMINDER: aku bukan depa dan depa bukan aku..just get it..

and 0ne m0re thing,jangan la nak expect aku mampu jaga hati semua orang,susah la macam tuh..kalau sikit-sikit nak terasa atau whatever,my advice:simpan jea laa hati tuh dalam2,s0 takde laa nak terasa2 neyh!!be matured laa..

So for those yang can accept me as wh0 I am,thanks a l0t & for th0se yang rasa diri tuh sempurna sangat,just g0 away..d0nt be cl0sed with me because I’m n0thing  n unperfect..d0nt judge me if u d0nt kn0w me well..


p/s aku tetap aku..tak sempurna tapi nak jadi yang terbaik untuk semua orang..(kami tak marah ehh,kami just tak suka jea dengan 'orang itu')~hee


      l0ts 0f luf ♥♥♥

Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

No comments:

Post a Comment

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...