Sweet Followers

Red Bow Tie

Friday, 22 July 2011

Kalau saya…..


      ©            
      ©             Selalu mesej atau call awak..
o   Bukan sebab:nak ganggu awak
o   Tapi sebab:saya rindu sangat-sangat,ketat-ketat,padat-padat,liat-liat kat awak.

      ©             Tak mesej atau call awak langsung
o   Bukan sebab:saya lupa awak
o    Tapi sebab:saya nak awak rindu kat saya balik.. 

      ©             Merajuk dengan awak
o   Bukan sebab:saya nak mengada-ngada dengan awak
o    Tapi sebab:saya nak awak pujuk dan manjakan saya.:)

      ©             Marah awak
o  Bukan sebab:saya benci awak
o    Tapi sebab:saya ambil berat & sayangkan awak.. =)

      ©             Degil @ eg0
o  Bukan sebab:saya bermaksud nak jadi macam tu.
o    Tapi sebab:saya nak tengok sejauh mana awak mampu bersabar dengan kerenah saya.

      ©             Menangis
o  Bukan sebab:saya lemah dan nak merimaskan awak
o   Tapi sebab:saya nak puas & kuatkan hati saya untuk terus menyayangi awak.

      ©             Cemburu
o   Bukan sebab:saya tak percya atau nak kongkong awak.
o    Tapi sebab:saya hanya nak yang terbaik untuk hubungan nie.

      ©             Selalu ajak awak keluar
o   Bukan sebab:saya nak buang masa awak
o    Tapi sebab:saya nak bersama awak selagi ada waktu..

      ©             Tenung wajah awak
o   Bukan sebab:suka-suka
o    Tapi sebab:saya takut satu hari nanti saya dah tak dapat teng0k awak lagi..

      ©             Mintak awak tinggalkan saya
o   Bukan sebab:saya tak sayangkan awak lagi
o    Tapi sebab:saya tahu awak boleh dapat yang lebih baik dari saya..

      ©             Dah sayang awak
o   Bukan sebab:awak punya segalanya
o    Tapi sebab:awak laa segalanya dihati saya..  :)

Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

No comments:

Post a Comment

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...