Sweet Followers

Red Bow Tie

Saturday, 23 July 2011

Kalau awak ..



                                     ©         Selalu mesej atau call saya
Saya suka..
Sebab: saya memang sentiasa tunggu panggilan dan mesej dari awak!!

                                                         ©         Tak mesej atau call saya langsung
Saya akan tertanya~tanya dan akan pikir bukan2 laa..
Sebab: saya memang takut kalau awak taknak c0ntact saya dah dan risau  kalau jadi pape kat awak.. 

                                                         ©         Merajuk dengan saya
Saya akan pujuk awak laa,huhu..
Sebab: takkan la nak suruh pompuan lain pujuk awak [ulak kot,mana boleh ..:P

                                                         ©         Marah saya
Saya dengar dan terima jea..
Sebab: mesti saya ada buat salah,awak bukan gila nak marah orang suka hati..tak l0gik kan??huhu..

                                                         ©         Degil @ eg0
Saya faham sangat.. :D
Sebab: laki memang macam tu,kajian pun dah membuktikannya..hehe

                                                         ©         Menangis
Saya tak percaya laa,h0ho..
Sebab: awak kan kuat,sekuat tiger..mana boleh menangis,kan2?? =)

                                                         ©         Cemburu
Saya tau awak mesti sayang kat saya..~ngee
Sebab: kalau awak tak sayang saya,xkan nak suruh mamak yang tebar r0ti canai tuh sayang kat saya pulak kan..huhu

                                                         ©         Selalu ajak saya keluar
Saya takkan men0lak
Sebab: rugi laa kalau t0lak,bila lagi awak nak belanja saya..~hee

                                                         ©         Tenung wajah saya
Saya shy~shy cat la,mee00w..pipi saya mesti *blushing2
Sebab:mata awk tuh,fuhhhh macam minum innershine…nasib baik kuat iman,hehe..

                                                      ©        Mintak saya tinggalkan awak (arap2 takkan laa,nama pun “kalau” jea)
Saya terpaksa tunaikan permintaan awak tu..
Sebab: awak mesti ada alasan awak sendiri dan saya nak awak bahagia walaupun bukan dengan saya lagi. :’(

                                                         ©         Dah sayang saya
Saya takkan sia-siakan kasih sayang awak 2..
Sebabawak laa segalanya bagi saya.

*t0 Mr. Chenta Hearty:
ingat erk yang awak memang “chenta hearty saya sampai bila-bila2..ukie?? :D




Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

No comments:

Post a Comment

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...