Sweet Followers

Red Bow Tie

Monday, 4 April 2011

Semoga Kebahagiaan Menjadi Milik Kita



Dah ada kat poli..tak puas jumpa awak tadi cyg,apa-apa pun thanks ea sebab jumpa saya sebelum saya balik tadi..kesian kat awak kena cepat-cepat,kelam-kabut lepas tu panas berpeluh-peluh.. hehe kesian sangat.walaupun awak panas,awak letih,berpeluh-peluh awak masih boleh tersenyum untuk saya..sukasuka awak tau x,semakin hari saya semakin sayang kat awak..awak,awak tunggu saya balik ea,2 minggu jea lagi..mesti saya akan rindu kat awak gila2,huhu..haruss laaa,gila tak rindu..awak pun kena rindu kat saya jugak tau!!kalau tak,sentap laaahhh!!wawaaaaa… ;p
awak nak tau lagi tak??saya kan nak kat awak sorang jea,taknak ada orang lain antara kita dah.janji?? ^^,
apa-apa pun kita akan hadapi sama-sama..sem0ga kebahagiaan akan terus menjadi milik kita selamanya ~

INSYAALLAH.  (^_^)

Terima Kasih , sila tinggalkan jejak anda :)

No comments:

Post a Comment

Flying Love For Me

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...